Friday 22 February 2013

Tujuan !

Assalamualaikum wbt :)

Okay , hari kedua mempunyai belog dan nampaknya jari masih lagi ligat menari atas keyboard *HAHA*
Mengharap jugakk supaya belog ni tak jadi macam belog yang dulu :P

*Ehh , belog yang DULU?*

Ya , memang aku pernah seketika dulu cube nak blogging ni . Tapi biase la kan . 
Dah nama pon MELAYU , mesti ade hangat hangat TAHII ayam tuhh *HAHA*
Aku tak reti lagi la nak buat buat link ni , 
tapi kalau korang nak usha belog lame aku ni aku bagi address die jap .

http://almashierlani.blogspot.com

Ni la kot aku rase :D

END !

Cukup sampai situ aku mengarut entah ape ape okayy . 
Berbalik pade tajuk post aku kali nie . 

Kenape TUJUAN ?

Aku rase korang yang membace ni pon tau la ape maksud tujuan kan ? 
Bila berbicare pasal dulu kan , mase aku buat belog tu sebab suka suka je la . Belog berisi entah ape ape dohh .
Kali nie aku buat belog sebab aku terikot and kagum la lebih kurang dengan blogger ni .
Sebab aku berkawan dengan tige-pat orang blogger kot sekaligus *HAHA*
Macam yang aku cakap tadi kan , aku ni terkial kial lagi dalam nak buat link terus pade belog , so korang carik sendiri la ea sape blogger ni . 
Yang paling rapat dengan aku of course la si #NazimanAzlye
Sebab die satu IPTA dengan aku then tempat tinggal dekat . *HAHAHA*

Si #NazimanAzlye pernah tanye aku ape TUJUAN aku buat belog ni ?
???
???
???
Mule tu aku pikir jugakk , nak buat bende alah ni pon kene ade ke tujuan bagai ? --'
Dia cakap belog ni ade banyak cabang dia . Sebagai contoh belog die banyak share pasal teknologi gitu . 
Macam belog yang selalu aku bace pulakk *belog pakarhowto.blogspot* pulak pasal permasalahan kecil yang bole si penulis tu beri penyelesaian . And ade banyak lagi la kategori die ni kan . 
So , what's yours Al Mashier ? *Hmmmphh*

Macam mane kalau aku campur campur kategori die ea ? Kira jadi macam belog bervariasi la lebih kurang . *HAHAHA*

InsyaAllah mane mane yang terbaik la aku akan post . Sekurang kurangnya masih akan ade la sikett saham tu kan misalan ade orang bace then amal . Ameen :)

Jadi , pen-off then .
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment