Saturday 23 February 2013

Kelawakan Ter-OHHSEMM !

Assalamualaikum wbt :)
Entri yang kedua untuk hari ni guys . Kehangatan berbelog masih ade *HAHAHA*
 Okayy , korang nampak tak ape tajokk entri kali nie ?

Ape kene mengenenye kan kelawakan tu dengan diri aku , diri anda semua ?
Orite , cenggini ceghitenye :P

Aku rase korang tersangat la kenal dengan geng geng #MaharajaLawak kan ?
Aku bukan la nak hi-lite satu satu okayy , memang berjela la entri ni kang *HAHA*
Kali nie aku nak tulis pasal duo lawak yang memang OHHSEMM ! ! !

Siapa lagi yang tak kenal dengan #JustinBieber Malaysia yang kedua dengan si #UstatEnjin ni , meh aku luku sikett kepala hampa naa :) *jokeberat*

ADAKAH ANDA PEMINAT PEMINAT JOZAN ? !
Duo Terhebat Malaysia
Rakyat Malaysia da nobatkan diorang ni sebagai #ManusiaTerlawak dalam negara kite wehh :P
Ehh , apsal pulakk dok ulas ceghite lame ni ? Mesti ade yang da pikir gitu . 
Sabaq naa , the reason aku nak tulis entri ni ade dua sebenaqnya :D
Yang pertama , tadi aku maen Twitter then si Johan tengah seronok duk RT twitt fans . Aku pon cube la twitt sekali , mane tau die RT sekali an . Dan hasilnyaa . . . 


Johan RT aku sehh ! ! ! *HAHAHA*
Okayy , memang bunyi die sakai kan . Tapi ni bukan reason sebenaq aku la untuk entri ni .
Aku nak ceghite sikett pasal keakraban dua orang manusia ni . 
MasyaAllah , aku sungguh terkesan la dengan kimia antara dorang ni *ecehh* 

Aku tak pernah la tengok diorang ni secare dekat or live , tapi memang sangat terase akrab tu sampai aku boleh naek bulu roma ni .
*HAHAHA*
Ni bukan naek bulu roma sebab geli ngokk , tapi sebab terkesan dengan hubungan yang macam tu .
Aku nak kupas dari segi keagamaan pon tak berapa nak reti tapi ade satu yang aku hengat laa .
-Antara golongan yang berada di bawah Arasy Allah ialah dua orang pemuda yang berjumpa , berpisah dan berkasih sayang kerana Allah-
Wallahualam la ,  siapa yang lebih arif pasai ni boleh la tegur sikett sikett . Saye ni pon begitu berharap sangat dapat seorang atau dua atau tiga kawan yang macam tu *HAHAHA*

Ape ape pon , same same la kite berdoa untuk yang terbaek buat JOZAN , especially si Johan yang dengar kate still belum sembuh okayy .

Pen-off guys , maghrib dulu :)

Assalamualaikum wbt .

No comments:

Post a Comment