Saturday 9 March 2013

Kembali Menulis :)

Assalamualaikum wbt :)
Maapkan si penulis sebab terlalu lame dah tak menulis .
Terase hangat hangat tahii ayam da arituh bile gua da kering idea nak menulis *HAHA*
Tapi sebelum gua start balek menulis , gua nak luahkan la rase kagum gua pade bangsa Melayu kite . 
Sebab ape , sampai kehangatan TAHII ayam pon nenek moyang kite ni bole tahu berape lame kan 
*HAHAHA*
Sori , bergurau berat japp 

Okayy , mule mule dulu memang rase berapi je semangat nak menulis dalam belogg ni . Then gua rase macam down sikett sebab kematian idea , so gua DELETE terus ahh belogg ni . 
Korang ingat tak , mase dulu dulu gua ade cakap dalam tige-pat orang member gua blogger hebat ? 
Hengat takk ?

Meh la gua kenalkan sapo member gua tu ,

1 . Naziman Azlye - belogg dia ni memang banyak bercerita pasal tekno tekno terbaru ahh . Baru arituh gua bertekak dengan die pasal kelebihan Galaxy Note II dengan Iphone 5 . Hasilnye , gua lah yang kalah *HAHA*

2 . Fifie Faiezah - belogg minah ni penuh dengan ceghite chenta die sendiri . Tapi ade jugak la pendapat pendapat peribadi atas sesuatu hal . Nak ceghite pon tak syok , korang usha sendiri . 

3 . Nadia Adenan - ni member gua yang terakhir yang kadang lime-nam entri sekali tulis --' Gua jeles tengok die ade bersepah idea nak nulis sedang aku terkial kial dohh --'

So , aku rase takpaya la nak nyembang pasal dorang lebih lebih dalam belogg aku nihh .
Dorang bukan ade nak mention gua kan dalam belog dorang *HAHA*

Pen-off and assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment