Monday 25 March 2013

Buka Buku Baru

Assalamualaikum wbt dan selamat tengah hari readers :)
Alhamdulillah , dapat jugak aku menulis entri kali nie . Bukan ape , gua sangat la sebokk sejak kebelakangan ni taw --'
Dengan program finishing school dekat IPTA tersayang aritu , presentation untuk Latihan Industri sume la . So , mase untuk berade dengan internet + menulis entri agak terhad sangat okayy .
Tapi , macam biase la . 

SUBHANALLAH . ALHAMDULILLAH . ALLAHUAKBAR .

Okayy , entri kali nie aku nak ceghite la sikett pasal kehidupan aku dekat IPTA terchenta :)
Malas aku nak memanjangkan entri kali nie , cume korang bace la ni . Aku import dari belogg lame dulu .


Ape yang aku nak sentuh kali ni tak lah sangat penting bagi pembace kot . Sebab entri kali ni more to personal experience . Tapi misal kate tengah tengah dok bace tu korang boleh dapat nasehat secare tersirat , jangan malu malu nak apply dalam life okay :)

Dalam entri tu aku ade tertinggal satu watak tau , si Zahraa . Die nie teman wanita kepade si Amir Syauqi .
Diorang kenal pon melalui gua la beb . Sebabnye si Zahraa tadi satu kelas dengan gua mase dekat IPTA dulu . So , kite zass episod ni sampai la dua hari lepas .
Kenape dua hari lepas ? Sebab hari tu memang hari paling sebakk yang penah aku ade . 
For those Muzaffarians , engat tak hari Sirih Pulang ke Gagang ? Event dua hari lepas lebih kurang macam tu la . Cume kali ni tade parents yang datang :D

For three years kitorang dok sekali , dalam satu malam kitorang boleh simpulkan segale kejadian and cerite balek . Agak bergenang jugak lah malam tu mate masing masing :') Bukan ape , lepas nie dah nak bawak haluan masing masing . Si Zahraa dengan Amir dah ade plan nak kawen bagai , yang si Arif Pakdo dah ade dekat Sarawak sekarang , Nazwan kembali ke kilang Sony die , Zaim pulakk tengah dok bizi buat Final Year Project mungkin :)
Yang aku nie haa . Pelikk , masih lagi dalam khayalan . Tade perancangan mase depan . 

Hmm , sebak doh tulis entri ni . Maybe next time :')

Pen-off and assalamualaikum .

True brothers never dies

No comments:

Post a Comment