Thursday 28 March 2013

Post Zohoq

Assalamualaikum wbt dan salam zohoq para pembaca :)
Alhamdulillah , Khames dah arini . Ade sesape yang puase sunat tak ? Cakap orang padahal gua pon tak puase jugakk :D

SUBHANALLAH . ALHAMDULILLAH . ALLAHUAKBAR

Okayy , kali ni nak cakap tentang sesuatu yang memang hari hari kite buat . Ape die ? 
BANGUN MAKAN MINUM BERAK TIDUR -

Bende basic yang kite buat tiap hari kan ? Tapi tade la sampai semua gua nak kupas arini betol ? Arini gua nak fokus pade bab B*RAK atau bahase sopan die buang ayer kecik dan besaq . 
Ehemm , kejap naa :)

Lafaz Azan
Hehe , mesti agak pelik kan . Tadi menyembang kate nak kupas pasal buang ayer bagai kan :P
The reason saye nak sentuh pasal bende basic yang kite buat adalah sebab , tadi mase dekat surau la . 
Sorang bilal ni tengah setting mic untuk azan la , saye masuk lewat siket . Then nampak satu brader ni macam tergesa gesa meluru terus ke tandas *HAHAHA*
Ayat tu kelakar gile wehh . Okay kite sambung . Then brader tadi masuk la tandas , terus kencing la aku rase . BERDIRI ! 
Ape ? Aku ngintai ? Not in a million years okayy . Cume brader tadi tutup pintu macam nak taknak kan . So terpandang la ke sane :D
Tengah azan ni , aku bole terusha brader tu kencing berdiri --'
Terus aku istighfar :P

Cukup dengan adegan kelakar okay , seperkare yang aku nak tulis dalam entri kali ni adalah pasal :
KENCING BERDIRI !

Tahukah anda , apabila azan berkumandang maka segala syaiton syaiton akan bertempiaran berlari ke arah tandas ?
Tahukah anda , kencing yang keluar daripada seseorang yang dikeluarkan secara berdiri *HAHA* boleh menyembuhkan syaiton syaiton ? 

Sebab ape aku cakap macam tu ? Sebab dulu satu orang ustaz yang sangat aku kasihi , Ustaz Ishak Said pernah bagitau yang kalau azan tu akan mencederakan syaiton syaiton sume . Persoalannya sekarang , adakah anda nak membantu dalam memelihara kesihatan syaiton syaiton 
Ade beberape lagi la amalan amalan yang mampu mencederakan syaiton syaiton tapi aku nak sentuh pasal azan dan kencing berdiri aje kali ni :)
Islam yang indah ni dah ajar pon pade ummat segale amalan amalan yang membawa kebaikan dan kehancuran pade musuh musuh agame . 

So , same same la kite amal ape yang terbaik okayy . Bukan kate aku dah tinggal terus kencing berdiri ni , cume sedang belajar jugak nak kurang kurang kan :)
Masalah ni memang berat pade kaum Adam la , tapi ade jugak kaum Hawa yang nak mencuba kencingan secare berdiri ni 

The question is : Can girls AIM ? :D

HAHAHA , itu soklan bergurau okayy . Korang tak percaye ke ? Ni sume dakyah daripade barat dengan Jepong la .

Ta daaa ~
Kan , cakap korang taknak caye :D
GO GIRL lagi brand die tau . Semoge tade la readers yang mencuba dan meng-order bende alah ni pade aku *HAHAHA* 
Ni sume salah satu daripade gerakan gerakan untuk menjatuhkan kedudukan wanita la ni selain nak jatuhkan martabat Islam . Haihh . 

Pon da tatau nak habaq ape lagi , kite habeskan dekat sini aje la :P

Pen-off and assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment