Tuesday 12 March 2013

Alma Mater :)

Assalamualaikum wbt dan selamat tengah hari sedare sedari :)
Da zuhur sume ? Makan ? 
Ke ibu tak masak lagikk ? :D Ade ke umo da doploh satu mak lagi yang masakkan
Bukan ape , patot kite da boleh la berdiri di kaki sendiri baqhang *HAHA*

Okayy , post kali nie gua pon tatau nak coret bende alah ape . 
Tadi g surau pon tak jumpe pokcikk yang hebat dalam memberi tamsilan dunia :)

So , gua bawak ceghite sendiri je la ea .
Gua ade pernah ke gitau korang yang gua dulu Ex-Student salah sebuah SBP yang terbaekk dalam Melaka ? 
Tiade ehh ? Okayy meh gua bawak explore sekolah gua beb :)

Gua taknak la ceghite macam mane bole terbentuknya sekolah gua okayy , cukup sekadar dari tahun gua menetap sane je okayy 

05.01.2005
Tarikh gua pes time jejak kaki dekat sekolah ni atau Alumni kitorang panggil BUMI MUZAFFAR :)
Memang seronok ahh mase datang tuhh . Pening kepale pon ade sebab naek bukit macam hape tahh . Kurang sikett je dari selekoh selekoh Cameron Highlands okayy :D

Ade banyak ahh kejadian yang berlaku mase gua dok sane . Setakat tawaran menjadi adek angkat untuk kakak kakak senior dulu , gua la paling laku sekali :D

Tak caye ? Meh gua tunjuk gambar gua time freshie !

Bilik Warden '05
Masing masing muke memang sengal ubi jea :D
Time ni pakai Petpot punye camera yang still pakai Kodak kot .
Vintage gila baqhang !

Aku dah nak punah idea sebenarnye nak menulis , the reason aku tulis entri ni sebab
tadi usha Pesbuk then nampak satu post dari salah sorang cikgu .
Post die lebih kurang pasal MOZAC ni telah pon dipilih sebagai tempat untuk sambut HKSBP for Rugby Inter SBP . 

The problem is , peruntukan yang dibagi untuk event ni agak kurang and pihak sekolah ni pon ingin memohon sikett bantuan dalam bentuk penajaan daripade parents and Alumni Muzaffar .

Macam yang dipost oleh cikgu tadi , andai ade parents yang menaja melalui syarikat tempat kije dorang then logo syarikat tu akan ditampal lah dekat banner time HKSBP nanti . So , for those yang nak menyumbang sedikit untuk menjayekan event ni bole la emel pade cikgu ni okayy . Takpon direct kol untuk mintakk no account sekolah nanti . 

emel : sahmozac@gmail.com
tel : 0133759142 - Cikgu Saripah 

Tu aje mungkin yang gua nak sampaikan :)
For those Muzaffarians outside , you guys are most welcome to help .

Pen-off and assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment